Friday, December 28, 2012

Kembali Lagi.

28.12.2012

Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Salam perpaduan kpd awak-awak semua. Hihi :) Kembalinye aku ke blog nih untuk mengupdate serbe sedikit cerite aku lah :D Haa sebenarnye pepetang mcm nih aku takde cerite benarnye. Tapi buadd-buadd ade cite jelah. Ngah bosan atenyeee ^^. Eh? Haa nampak tak tarikh tuh. Lagi bape hari jekk kan kite nak dok dalam tahun 2012 lepasnih dah dok tahun baru, azam baru, Jyeahhh! 2013 be nice to me okey >< Okey, full stop to cerite mcm nih. Jom selami jiwe aku nih. En. Buah Hati meyhh kite nak bisik sikit kat telinge awak. "Kite rindukan awak lah En. Buah Hati" HAHA! Mcm dah lame kan kite takjumpe. Hm, nak buadd mcm mane. Awak selalu busy kan sayang. Takpelah biee, kite phm >,< Naseb ade diaryonlinee tau biee. So, kite boleh lah luahkan prasaan kite kat sini tanpe orang-orang nak cakap jiwangnyee minah nih ;) HAHA! Facebook takboleh nak up-load awak punye gmbar sbb ade orang-orang yang akan berkate. Maka, dengan adenye diaryonlinee nih lah akan kite up-load gambar awak yang agak tak berape nak macho tuh tapi segak. Eh? Beriyaaaa -.-' Maaf! Gambar biee takboleh nak upload -,-' Sakai punye blog. HAHA!

Haa tuh dia En Hati yang takbape nak macho tuh.
Biee, dengar sini bebaik tau. Syg sygkan biee n rindukan biee.
Syg tahu syg bkn yang terbaik utk biee, tapi syg ingin menjadi yang 
terbaik buadd biee even syg takmampu tapi syg akan cube dan
syg harap biee cinte terakhir syg :')
I Loppp You Biee! Nahh muahh sikit :*

Haa dah puas dah aku meluahkan perasaan aku. Maka dengan ini, aku nak kuar dari blog nih. Besok luse aku update lagi. Assalamualaikum >< Calobetehhh.