Wednesday, December 12, 2012

Tarikh Cantik

12.12.12 :)

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam 1 malaysia. Heyy u all! Yeahh! Aku kembali lagi dalam blog nih. Aku memang suke update blog sejak-sejak dah abeh exam nih. Hihi :) Nak tidur mata belom lagi mengantuk. Almaklumlah, dah biase tydo lambat. HAHA! *Fullstop* Now, see tittle please. Tarikh yang sangat cantik kan ^^. Haa dengan tarikh tuh lah hidup aku gembira *happy life ;)* Yeahh! Hilang semua duka dan lara dalam hidup nih. Terimakasih awak-awak semua dah ajak aku kuar tadi. Haa niat kuar nak tgok movie, tapi apekan daya. Movie semue takbest kan :') Takpe, lain kali boleh kuar lagi kan. Terimakasih jugak sebab dah bahagiakan hidup aku even korang semua taktahu yang aku sebenarnye ngah tanggung sakit kan :') Tapi bile ngan korang, Sumpah! Aku takrase semua tuh. Eh, taklupe jugak utk En. Kekasih terimekasih jugak sebab sudi jumpe ngan kite >< Even sekejap jekk kan dan awak pon asyik ckp kite pendek jekk kan. Tapi dah memadai bagi kite ^^. Lebiuuu so much sayang. Muahhh sikit nah :* HAHA! Mcm dah abeh story nak cite. Btw, harinih mmg seronok dan happy lah bagi aku. Yeahh! Akan aku jadikan harinih sebagai kenangan kite bersama :)

Mereka tetap ade ngan aku walau mcm mane sekali pon. 
Oleh kerana itulah aku sayang mereka. 

*Maaf! Gmbar En. Kekasih takde, sbb tadi taksempat nak snap pic ngan si handsome n comel tuh ^^. Apa-apa pon aku nak bgthu korang yang aku sayang sangat-sangat kat korang <3 Okey, kalau rajin besok aku sambung lagi ;) Assalamualaikum dan selamat malam...