Wednesday, January 9, 2013

Bercerita Lagi :)

 2013 :)
 Heyy-heyy. Assalamualaikum. Salam Sejahtera, Salam Perpaduan. Updatenye aku kedalam blog nih sebab nak cerita tahun 2013. Yeahh! Setelah sekian lame aku takbukak blog nih. Sekarang aku nak cerite. Haa kalian-kalian. Dengar sini aku nak cerita. Tahun baru nih mcm takde cite lah. Cume nak bukak buku baru jekk. Al-maklum lah kan tahun baru :') Haa jom cerite sikit. Pinjam kejap telinge tuh. Haa 2013 nih mencari pengalaman baru, cube untuk setia. Eh? HAHA! Harinih 09.01.13. Haa dah seminggu satu hari aku digelar sebagai pekerja. Haa umur dah naik meningkat. Tua dah ^^. Hihi ;) Jom selami jiwe aku. Biee, harap-harap malam nih kite dapat jumpe dan plen kite berjalan ngan lancar. Taksabar rasenye nak tunggu malam nih.*ayadd excited* Mcm geli-2 pulak. Haa jgn lupe tau biee. Muahh sikit :* Haa nak cite lagi nih. Ya Allah! Engkau permudahkan segala urusan keluarga Hamba dalam menjalani segala ujian-Mu Ya Allah. Moga Engkau dapat selamatkan nyawa abah semasa pembedahan yang akan dijalankan pd 20haribulan nih. Amin~ Alamak! Nih jekk kodd cite nak aku sampaikan. Haa panjang umur, akan aku singgah kat blog nih lagi. Calobetehh!