Friday, December 14, 2012

Story More

Assalamualaikum~

Heyy-2 you! Heyy-2 guys! Yeahh, aku datang lagi untuk update blog nih >< Hm, mcm takde story. Tapi tetap nak cite jugak ;) HAHA! Okey, meyhh aku nak cite sikit pasal Si Die. Awak-2, kenape awak mcm dah berubah ekk? Ape salah kite kat awak ekk? Nape awak mcm endah tak endah pasal kite ekk? Nape kite kol taknak angkat ekk? Nape msg taknak rply ekk? Arghhh! Kekadang aku fikir diri aku nih mcm banyak sangat kan buadd salah kat die. Wahal, aku taktahu ape salah aku :'( Ya Allah! Engkau peliharakan lah hubungan nih sebaik-baiknyeeeeeeeeeeee :/ Haa aku mmg suke berjiwang sikit kat dalam blog nih. Maklumlah, dairy online. *Eh? HAHA! *Fullstop* Now, aku nak cite lagi pasal My Father >< Okey, now die kat HSI. Kene tahan wadd. Alahaii, sedihnyeeee aku :'( Takpe abah, wani akan doakan abah cepadd sembuh dan keluar cepadd-2 dari hospital tuh okey :) *I pray 4 u everyday*

Ya Allah! Aku menadah kedua belah tangan aku nih untuk berdoa kepadaMu supaya Engkau berikan aku jalan yang lurus untuk menempuh hari-2 yang akan datang. Amin~

Maka dengan ini, tamatlah aku mengupdate blog untuk harinih :) InsyaAllah! Besok ade lagi peluang untuk aku jenguk blog nih ^^. Assalamualaikum >< Calobetehhh ;)