Wednesday, December 12, 2012

Bercerita Lagi

Selamat Malam :]


Heyyy reader!! Heyy you all. Yeahh! Mlm nih aku masih update lagi blog taktahu yg bape juta kali punya. Sekarang jam telah menunjukkan pukul 00.44. Haa mate pon masih lagi segar bugar lagi. Dan aku pon taktahu nak buadd ape ngn malam nih. Oleh kerana terlalu bosan, maka luahan hati telah pon muncul di blog nih. Malam nih mcm takbanyak story. Tapi........ Tarikh harinih sangat lah cantik dan menawan ^^. 12.12.12. Wauuu~ Ohsemmm right? Yeahh! Ramai diluar sana jugak tertarik ngn tarikh nih ;) Okey, kite geng. HAHA! *Fullstop* Meyhh kite cite lain pulak, okey. Seee the picture kat bawah tuh.


MUHAMMAD SAIFULLAH BIN MOHD RAZIP
*Die kekasih hati perage segala jantung, paru-paru, hati, tulang rusuk semua ah. Die baik, die handsome, die kacak, die comel. Sumpah! Aku sayang die kodd. Anje, sory dah curi gambar anje. Hihi :) Terimekasih sebab sanggup terime orang ngan hati anje yang ikhlas tuh lagi bersih. Alhamdulillah, mybee Allah dah bukak kan pintu hati dan pemikiran anje kodd untuk berfikir lebih matang. Orang doakan anje akan menjadi seorang makhluk Tuhan yang lebih baik dan boleh menjadi IMAM kepada orang suatu hari nanti. InsyaAllah~ Amin~

Harus ke aku mengupdate blog nih lebih panjang? Haiyaa =.=' Takperlu kodd. Buadd otak tepu jekk nak memikirkan cerita. InsyaAllah besok masih ade untuk aku. Calobetehhh ^^.