Friday, January 11, 2013

Jom Cerita

Maaf! Cintaku Masih Untukmu :'(

Assalamualaikum kengkawan aku sekalian. Pagi yang cerah tetibe aku rajin nak update blog nih. Almaklumlah keje takde. Haa sambil bace komik tetibe teringat nak update blog. Haa sekarang aku rajin untuk update blog bile pagi dan ade mase lapang jekk. Yelah kan, lappy kat umah dah takde. So, mcm takde mase nak open semue nih. Eh? Hihi :) Okey, now see my tittle. Sad kan? Hm ;( Sangat terase bile semalam die mcm tinggikan suara dengan aku. Ya Allah! Aku tahu aku boleh hadapi ujianMu nih. Kuaddkan aku Ya Allah. En. Kekasih, awak tahu kan yang kite takboleh nak terima orang lain dah selain awak. Tapi nape semalam awak ckp mcm tuh. Tersentap gilee bilee awak suoh orang pergi call budak tuh. Awak-awak, ingat kite senang-senang ke nak berubah hati. Awak silap orang agaknye. Awak tahu kan yang kite sayang awak sangat. Haa takmungkin lah kite suke-suke nak call orang lain. Haa boleh fikirkan sayangku intan payung permata. Lagipon budak tuh dah pergi jauh dari hidup kite lah sayang. Awak jangan risau. Oh yaa! Kite tahu kite taksempurna >< Sayang, takde orang yang sempurna pon kat dunia yunkk. Sedihnye hidup nih :'( Haa takpelah. Walaupon awak sering buadd hati nih terasa, kite tetap terima awak seadanya. Ingat tau yunkk. Muahh sikit meyhh :*

Awak, kite sentiasa perlukan awak 
dalam keadaan ape jua. Kekadang
kite dalam kesedihan, kite rase
macam nak pinjam bahu awak
jekk untuk tumpang menangis kat bahu awak
Tapi kite tahu awak jauh.
Macam mane pon awak, kite tetap sayang awak.
INGAT TAU SAYANG!
InsyaAllah. Kalau masih diber umur yang panjang, aku akan singgah untuk meng-update blogger nih. Sekian >< Assalamualaikum.