Tuesday, January 15, 2013

Dugaan :'(

Selamat Pagi >,<

Assalamualaikum, salam sejatera. Haa last update mase tuh. Tapi harinih masih lagi nak update. Okey, cube korang tengok sikit tajuk paling atas tuh. Apakyeeeeeeeeee! Dugaan datang menimpa.Sungguh! Aku takkuadd.Ya Allah, tolong aku. Mak, Abah, tolong wani.......... Haa lagi bape hari jekk hari abah nak operation. Mudahan-mudahan semuanye berjalan dengan lancar. Wani selalu daokan yang terbaik untuk abah. Wani tahu abah kuadd. Wani tahu abah boleh :'D Haa lagipon wani dah ambek keputusan nak behenti keje sebab wani nak jage abah. Takpelah, biar pon airmata yang selalu temani wani, tapi abah lagi penting dalam hidup wani. Haa wani SAYANG FAMILY wani :'( Wani taknak terjadi apa-apa kat family wani. Haa wani takkuadd nak hadapi sengsorng kalau salah sorang ahli kuarge wani takde. Ya Allah! Taksanggup-2 :'( Haa mcm tuh jugak awak sayang, kalau awak takde, mcm orang hilang jugak salah sorang ahli kuarge orang. Awak pon kene ingat, yang orang sayang awak macam mane orang sayang family orang. Ingat tau sayang >,< Haa harinih mood tengah down. Tapi pape pon, aku kene kuadd hadapi semue nih. Sebab aku taknak tengok orang yang aku sayang, risau pasal aku. Yeahh! Hazwani Halil kuadd :') HAHA! *Perasan kejap* Takpelah mungkin Allah beri nih semua sebab nak tengok sejauh mana aku boleh tanggung :') Yeahh, aku terima semua nih dengan hati terbuka :) Senyum dan ketawa boleh menyembunyikan seribu kedukaan dan kesedihan :D Hehe ;p Okey lah, sampai sini jelah aku nak cite. Lain kali update lagi. SALAM >.<