Tuesday, September 18, 2012

Trial !!!!!!!!

Assalamualaikum kpd semua. Haa harinih aku update blog lgy. Okey, see the tittle. The tittle can make me crazy. HAHA ! *oh my english. Hm, trial-2 nape lah kau wujudkan. Cube lah klau setiap skolah tuh takde trial, kan syok jer. Enjoy jer hidup nih wooooo~
Sumpah ! Trial STPM nih mmg buadd otak aku bebal. Oh pembuat kertas trial, napelah kau bgy kotrg soalan yg susah-2 :'( Klau lah diberi pilihan, aku nak bercinte ngan org buadd kertas soalan nih spy senang aku tahu soalan :) Okey, besok last paper. Perhh ! Bile dah tahu besok last paper, mcm merasekan diri nih dah merdeka dry jajahan kejam tuh. Wahal, STPM sbnar blom lgy lepas. Sabarlah wanyhalil. Lgy bape bulan jer kau dok skolah jahanam tuh -.-' Pstuh kau nak buadd ape kau buadd lah *hati berbisik :D K, terasekan diri nih nak dibunuh jer spy takyah ambek examination. HAHA ! *ayadd paling bangang!  Jwb mcm mane pon, tetap FAIL. Nmpak tak kebodohan aku disitu :') Erm , mcm takde ape dah nak aku ungkapkan. Oh trial, cepaddlah kau berlalu pegy dry hidup aku. Next time aku update lgy blog nih. Kbyee ^^.