Tuesday, September 11, 2012

Ketiadaan Tajuk Yang Perlu Diungkapkan :'/

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam perpaduan. Ecehh ^^. Maaf ! Mmg suke mengedik seketika. Okey, firstly nak ckp dah lame tak-update blog buruk aku nih. Sorry blogger, i very-very busy right now. But i don't 4get to open u. *Oh My English. Sungguh ! Mmg takde mase nak tgok blog nih sgale. Busy ngan assignment seni, trial STPM. Oh otak beku. Harinih hari selase, bersamaan 24syawal yg b'tarikhkan 11/09/2012 baru ade mase nak update blog nih. Setelah sekian lame ditinggalkan oleh aku :/ Okey, full stop !
Now, aku nak cite nape aku letak tajuk sebegitu. Okey, firstly aku nak ckp bhawesenye aku amat-amat sedih bile org yg aku syg masih sukar utk memahami diri aku :'( Awak ! Dah lame kite kenal wak . Tpy napelah awak masih takdpt nak phm sy . Nape wak ? Nape ? *Jerit sekuat hati. K, mybee sy nih terlalu jahat kodd pd awak sbb tuh awak takdpt nak phm sy kan smpai skrg . Baiklah awak, sy boleh terime semue tuh. Tpy utk pengetahuan awak, sy adelah seorg yg senang difahami bile org kenal sy dah lame. Tpy awak ? Dah 1taun 7bulan wak kite kenal . Sikit pon awak susah utk phm diri sy . Ya Allah ! Sedihnye sy :'( Apelah susah sgt nak phm sy kan. Nvm lah, mybee tuh smue dugaan utk sy lebih kenal awak :| Secondly, pasal gmbar tuh, okey mmg salah sy jgak kodd nak snap gmbar mcm tuh. Tpy, pecayelah sy ngan bdk tuh takrapat pon bile snap gmbar tuh. Seriously i say, t'pulang pd awak nak fikir ape. Ape yg sy buadd smue sy tahu. See now, kite gadoh ngan hal kecik mcm tuh jer. Sakit wak sakit hati sy nih bile dituduh mcm tuh gitu jer. Perhh ! Mcm sy nih kejam sgt kan smpai nak ditiduh mcm gitu skaly. Skrg, Tuhan bgy sy nyawe lgy utk teruskan hidup utk tidak dihargai. Tpy, bile satu hari nnty Tuhan dah tarik nyawe sy, mybee mase tuh dah takde gune utk awak menangis, menghargai, memahami diri sy. 


Ya Allah ! Hanye ini jelah yg aku mampu kuarkan dari mateku
utk melepaskan segale dugaan dan ujian yg Engkau berikan
pd-ku. Aku tak-kuadd utk tempuh hari-2 yg seterusnye ;'(


Mybee smpai sini jer kodd cite aku. Psnih kalau ade mase akan aku update kau setiap hari lah blogger buruk. HAHA ! Kbyee ^^,