Wednesday, April 4, 2012

Ketiadaan Tajuk =.=
Assalamualaikum salam sejahtera salam 1malaysia kpd kengkawan dimane dikau brade lah kan ^^.  Hohoo ! Amat merindui blog nih kodd :p Dah agak lame lah jugak kan tak update blog sakai nih .

Today i want to tell us about "experience go to the UniKL Mitec" Sumpah ! Ayadd tonggang t'blek . HAHA ! Tpy ape aku kesah kan semue tuh , mmg aku takrety BI katenyeee (".) Okey , taknak cite pnjg . Mcm nih kesah die . Pagi-2 cikgu kaunseling dah masuk kelas 6ASK . Sungguh ! Ingatkan relief ker apekan . Okey , ngan slamber jer aku dok buadd keje , alaa buadd-2 mcm takde cikgu . Nmpak mcm TAIKO tak ? Hihi :)
Pebile cikgu dok & teruskan ucapan die , die pon b'kate mcm nih :

Cikgu : Okey , name-2 yg ckgu pggl nih , pukul 9.oo pagi jmpe sy di bilik kaunseling .
Kami : Okey cikgu ^^,
Cikgu : Mohd Fakri , Muhd Rawi , Noorhazwani , dan Shafiqah adhaa .

Sumpah ! Mmg aku shock kodd time tuh . Mane tahu pape kan . So , ikot jelah ape yg ckgu nak kan . Time smpai sane , aku ngan kengkwn pon dgr lah ceramah yg agak membosankan tuh --' Tpy takpe . Ade manfaat nyeeee :) Setelah abeh ceramah , kami pon pegy makan . Then , cikgu pon ckp . Bile dah abeh mkn . Nnty masuk dewan tgok pameran . A'ah katenyeeee :D 

Okey , kami ngan banggenyeee masuk . Okey ! Mmg aku amat-2 t'kejot pebile jmpe org yg penah aku kenal dulu . Lahaii , segan + malu = b'campur adok kodd -- APTB ==' Okey , aku pon jln-2 ngan kwn-2 aku . Buadd mcm takkenal die ah . Tuh yg TERBAIK kan ^^. So , aku lakukan jelah :) To capital F  : I truly apologize to you sbb buadd-2 takkenal kau . Aku pegang kate-2 kau , dan aku jugak telah pon MAKI kau kan mase tuh . So , takde sbb kan aku nak kenal kau lgy ^^. Kmaaf ^^v

Nih jelah kodd aku nak update blog hodoh nih --' Mmg nih jer yg aku mmpu buadd . Kau taksuke ? Go To HELL lah kan my dear yg amat-2 aku kasihi :) Ksekian (",) Byeeeeee ^^.